Bitcoinなど暗号通貨収支表

自分のbitcoin,litecoin,その他暗号通貨がらみの採掘とクラウドマイニング収支表と暗号通貨とかの各種情報

【続報】Scrypt.cc復活がそろそろらしい?

btcltc.hatenablog.com

btcltc.hatenablog.com

これらの続きです。

June 24, 2015 - Today the hackers came back in and cleaned our databases taking our chat room with it.
This doesn't effect us at all since we have many images of the database before the attack. We'll be up and running on a clean and safe server by tomorrow. Once we're on the new server, we'll rollback everyone's KHS/BTC balances prior to the attack and you will be able to login once again.
Our ETA stands at June 30th if everything runs smoothly, once we "relaunch" all user balances will be available for withdraw.
Current mining rewards are being used to recover some of the losses.
We will update once we're on the new server, Take care!

June 26, 2015 - Today we finished the move to our new server. It took longer then expected due to some difficulties we encountered.
We're now running audits on all of the accounts. Once the account's been audited and verified, that account will be able to login.
Once all of the accounts have been audited and verified we'll enable trading and withdraws.

June 24, 2015 今日ハッカーが戻ってきて私達のチャットルームのデータベースを消去しました(? 翻訳自信なし)
私達は多くの攻撃前のデータベースのイメージ(バックアップ?)をもっているためにそれは効果はなく。私達はきれいで安全なサーバー上で明日動かし始めるでしょう。
私達の稼働予定は6月30日になるでしょう、特に問題がなくスムーズに行けば、私達が再起動したら全てのユーザーの残高は有効に払い出しできるようになるでしょう。
現在の採掘報酬は損失の補填に使われています。
私達は新しいサーバーに更新されます。気をつけて!

June 26, 2015 今日私達は、新しいサーバーに移行を終了しました。いくつかの困難に遭遇してそれは遅くなりました。
私達は今すべてのアカウントを検査しています。アカウントが検査され確認が終われば、そのアカウントはログイン出来るようになります。
全てのアカウントは検査され確認されたら、トレードと払い出しが行えるようになります。

とのことです。
今のところログイン画面はエラーが出て開けません。

ハッカーが戻ってきたみたいな記述が気になります。
完全に移行したら安心なんでしょうか。30日本当に戻ってくることを祈りましょう。